lördag 31 juli 2010

Oj vad sliten man kan vara.

Jag har grovt ont i mina tänder och är illamående. Har varit igång i princip hela dagen och är helt slut. Känner mig sliten som bara den och borde gå och lägga mig. Det är dock så tråkigt att sova. Fast när resten av världen verkar sova så känns det kanske inte så värt att ligga vaken själv ändå.

Kom på idag att jag faktiskt ska se The Ark imorgon. Hjärtat slår några extra slag och jag känner att jag inte riktigt vet vad jag ska stoppa alla känslor någonstans. Dom bara flödar genom hela kroppen. Det här har jag väntat på i ungefär två år. TVÅ ÅR AV VÄNTAN EFTER DIG OLA! Åh, min kärlek till dig är större än något annat.

Nu dödar min handled mig och säger: ta en värktablett, håll käften och sov.
Tror det är bäst att lyda

godnatt ni fina läsare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar