onsdag 28 juli 2010

Har inget bättre för mig.

Ligger i min säng i mitt nystädade rum. Har till och med dammsugit! Sen har jag även kollat på paranormal activity och blivit LITE rädd. Jag tyckte faktiskt inte att den var så himla läskig, haha.

Jag saknar Kajsa så in i helvete. Hon är på emmaboda och ringde mig igår, jättefull. Jag hade ingenting emot det. Vi snackade lite skit, skrattade jättemycket och så berättade hon lite grejer som jag inte alls är förvånad över, haha. Älskade lilla Kajsa. Tur att man har så fina vänner som inte sviker en i slutet, haha!

Ska snart laga lite middag och kanske kolla på Billy Elliot. Förresten har min externa hårddisk bestämt sig för att säga upp sig. Hoppas någon liten datanörd kan fixa den, hehe. Har typ hela mitt liv på den. Man väntar sig ju att de ska hålla. Blir lite småtokig (skogstokig).

Nu tycker jag att folk ska roa mig, eftersom att jag har varit så duktig nu, två dagar i rad och städat och tvättat och plockat och diskat och ALLT! Så lite belöning tycker jag att jag ska få. MEN VAD? Jag är inte kräsen. Ge mig vad som helst, hehe.


puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar