söndag 25 juli 2010

Sick as a dog.

Sitter hemma hos min kusin och ska sova här några nätter. Åker hem till Skövde antingen imorgon eller på tisdag, som det ser ut nu. Jag står inte ut med situationen just nu. Jag är sjuk som ett as och bakfull på det. Gårdagen ska vi inte ens prata om. Den började bra men slutade förjävligt. Saker får konsekvenser i alla fall. Men jag ska förhoppningsvis träffa min papi idag eller imorgon. Får se när han hinner osv. Han kommer i alla fall hem från Åland idag. THANK GOD! Jag behöver lite föräldrastöd just nu.

Åh, jag saknar mami också!

2 kommentarer:

  1. Kan du skicka ditt nummer till mig/ Fredrik min tele är cp.

    SvaraRadera
  2. hej gullis..kommer också till skövde typ imorn tror jag. då ska du få mosterstöd om du vill.
    har börjat blogga lite jag med.. theliesthesexthefakerelations.blogg.se
    har länkat dig.
    puss.

    SvaraRadera