tisdag 27 juli 2010

I'm a wreck.



















Man kan inte säga mer än att jag är ett vrak just nu. Har tre stora resväskor att packa ur (Kroatien, Stockholm och Arvika), massor av tvätt att tvätta, dammsuga, hitta plats till allting som bara ligger på golvet och skräpar, sen jag flyttade hem från Tidaholm och sen vore det ju otroligt praktiskt om jag kunde få raka mina ben. DET ÄR INTE MÖJLIGT, eftersom att jag glömde min rakhyvel (bland annat) hos Bobski när jag hetsade där ifrån. FAN! Jaja, poängen är den att jag orkar verkligen inte göra någonting av det. Jag hoppade nyss in i duschen och duschade lite svalt för att jag kanske skulle få lite energi då. ICKE SA NICKE! Jag är lika trött och omotiverad som innan. Jag behöver bara lite sällskap och hjälp med det här. Det är så otroligt tråkigt och jag spyr på det. Men vad skönt det hade varit om en liten vän kom, kramade om mig och sa "nu tar vi tar i det här". Well, that's not going to happend. Så jag får väl komma igång och kanske gråta en skvätt eller två på vägen. NU KÖR VI (förhoppningsvis, ska bara hänga lite på facebook först, hehehehehe)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar