söndag 25 juli 2010

Försvarar mig.

Nu har fröken Bobski gått ut med att jag klappat till henne. Jag kan ju förklara för er att jag klappade bara till henne EN gång. Dessutom skulle jag aldrig kasta ner henne på spåret. Jag är ingen mördare och vill henne inget illa. Jag är bara väldigt jävla besviken på henne. Jag gör ALLT för henne, men får knappt någonting tillbaka. Sen igår så bad jag henne om en grej och inte ens det kunde hon göra för mig. Vad jag bad henne om är inte viktigt, men det att hon svek mig som hon gjort förr. EXAKT SAMMA SAK! Sen när jag står och pratar med henne så säger hon "Vad har du någonsin gjort för mig? Kan du berätta vad du har gjort för mig?". Då brast det. Jag har gjort allt för henne. Jag har kastat mig i skiten för henne och alltid stått där för henne. Jag ska inte ens behöva berätta för henne vad jag gör. För om hon ens behöver fråga så är det övertydligt att hon inte uppskattar det jag gör för henne. Jag orkar inte vara vän med henne längre. Hon är en otroligt dålig vän som inte uppskattar det hon får och om hon nu mot all förmodan uppskattar det, så är hon jävligt dålig på att visa det.

Varsågod Bobski. Här har du förklaringen om du nu inte fattar varför i helvete jag är så jävla arg på dig. Grattis, du har förlorat mig igen och den här gången kommer jag inte tillbaka. Jag kommer att hämta grejerna som jag glömde hos dig och sen är det hejdå. Jag kan inte vara vän med en så jävla dålig vän som inte står upp för mig någonsin. Som inte uppskattar allt jag gör. Ha ett bra liv och hoppas att du slutar fucka upp allting.

3 kommentarer:

  1. Ibland måste man klappa till vänner så att dom ska fatta vad det är dom verkligen håller på med.

    SvaraRadera