måndag 14 juni 2010

Yawn.

Jag är så sjuuukt trött. Jag somnade rätt sent igår och vaknade halv 9. DÖR! Bara för att mormor väckte oss i Kroatien astidigt så vaknar jag lika tidigt nu. Den ovanan ska vänjas bort så fort som möjligt!
Idag var jag på vårdcentralen och tog lite blodprover. I fingret så klart, hehe. Sjuksköterskan klagade. Men det kan hon gott göra. Ingen sticker i mina vener så länge det inte handlar om att sätta remicadedroppet. Sen när jag kom hem så kollade jag på ett avsnitt bones och tog mig en tupplur fram tills Kajsa ringde.

Nu ska jag chilla galet och snart gå och handla. Är hemskt sugen på en kall pastasallad med fetaost, pasta, körsbärstomater, gurka, paprika, majs och kanske något mer nice. Haha, det vattnas i munnen på mig. GÅ OCH HANDLA, NU!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar