tisdag 22 juni 2010

Sjuk.

Det började lite smått igår. Kändes som ett hårstrå i halsen ungefär. Hostade och harklade mest hela tiden. Mamma sa åt mig att ta echinagard, jag lät bli. Tänkte att det går över. Sen på kvällen så blev det sååå mycket värre och jag kunde inte sova för det retade så i halsen. Tog medicinäcklet och somnade.

Vaknade i morse med tjock hals och ännu mer retlighet i halsen. JAG DÖR! Alltså det känns ungefär som att jag har en hårboll eller i alla fall några hårstrån i halsen som gör att det typ kliar? Det går ju inte att klia i halsen, så jag går här och harklar som en idiot och fruktar för nästa gång jag måste ta echinagard, blääää.

Ska till sjukhuset idag också. Kanske kan köpa lite hostmedicin eller något när jag väl är där. Blööäääää. Knarkar i alla fall fis-hermans vän och kollar på criminal minds. Det får rädda min dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar