torsdag 24 juni 2010

If the scatman can do it, so can you.

Har haft Scatman på huvudet hela morgonen, haha. Går runt och sjunger den om och om igen sen klockan 11 ungefär. Nu sitter jag och har ätit ett äpple till frukost och dricker vatten. Väntar på att jag ska kunna kolla på criminal minds igen, men mami har ett möte i köket. Måste vara tyst. Eller ja, det känns så i alla fall.

Igår köpte jag två fläktar. Jag älskar fläktar! Fast jag köpte dom speciellt till arvika. Förra året var det så sjuuukt varmt, så jag hade nog dött om jag inte haft min fläkt, haha! Jag vill kunna förutspå vädret till arvika. Sådär till 100%. Men, eh, det går ju inte, hah.

Nu ska jag hetsa värktabletter, eftersom att jag har onttttt i mina leder idag (igen). Jag hoppas att det försvinner snart och att min behandling fungeraaaar.

pusssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar