onsdag 23 juni 2010

Omgawesome!

För det första. St.Helenakliniken är ett jävla skitställe som bara behandlar vissa ätstörningar. Jag är inte ätstörd nog för att gå där, eh? Hatar dom mest i världen i alla fall.

Sen idag fick jag ett brev, jag citerar

"Bästa Maria!

Jag har fått handlingar från dr Dan ***** om dig och dina besvär med sned nässkiljevägg. Det är utfört en mätning av luftflödet i näsan på dig som visade måttlig nedsättning av luftpassagen höger sida. Dock bestämmer vi om att utföra en nässkiljeväggsoperation på dig med tanke på utseendet vid undersökning och dina upplevda besvär. Du kommer att kallas för sådan operation inom 3 månader."

Det jag vill komma fram till är
1. Jag är bäst.
2. Jag ska få operera näsan och antagligen dra ut mina onda tänder samtidigt
3. Jag ÄR bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar