fredag 4 juni 2010

Shopping.

Åh

trött
Nej, men seriöst. Vaknade runt halv 10-10 någon gång imorse. Gick upp och fixade och trixade. Låg i sängen och kollade på tv tills jag tröttnade. Ringde Bobski och mötte upp henne och Fredrik för att gå och äta lunch på RICE på östermalm. Sushibuffé satt inte fel! Rullade där ifrån till stan för att möta upp Kajsa och hennes kompis Hanna för att shoppa lite. Jag köpte ett par jeansshorts och ett nagellack. Sen åkte vi hem och nu är vi både två galet trötta. Eller ja, Kajsa har redan somnat så sött i sängen, medan jag sitter här, bloggar och stör mig på äckliga, hemska, vidriga Tom Bergeron -spyr på-.

Nu ska jag lägga mig bredvid Kajsa och tupplura lite jag med. Tanto ikväll people! See u there? (leta efter tjockisen med missfärgat hår)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar