måndag 28 juni 2010

Se på mig, jag närmar mig dig.

Idag har varit en finfin dag som har spenderats i Skanstull med Bobski och Fredrik. Vi har druckit sangria, sjungit buffalo soldier och skrattat så vi fått ont i magen. Åh, såna här dagar borde det vara varje dag!

Har shoppat lite idag också, haha. Om det är vad man ska kalla det. Tuggummin med mint och melonsmak, en tandborste, munskölj, tandborstskydd och lypsyl! Känns som jag spenderat ungefär tre miljarder, men så är det inte, haha.

Imorgon ska jag träffa Sissel. Det var alldeles för länge sen och är välbehövligt! Sen kanske jag ska träffa Kajsa en snabbis innan hon åker till Turkiet och överger mig ensam här i Sverige i hundra år. Sen på onsdag ska jag träffa Andrea och Bobski för att chilla lite Gunilla på stan.

Nu ska jag snart nanna och nu hoppas vi på att jag INTE vaknar klockan 5 på morgonen, haha.

puss på er från bästa Stockholm!

2 kommentarer:

  1. OJOJOJ
    OJOJOJOJ
    OJOJOJOJOJOJOJOJ!

    SvaraRadera
  2. hahaha! trodde det nästan var vinet du menade via sms:et .. blev lite osäker. sorry att jag inte svarade ;O jag shoppade loss liksom! XD

    SvaraRadera