onsdag 16 juni 2010

Love at first sight.

Har precis målat naglarna i färgen "love at first sight", eller vit som den kallas i folkmun, haha. H&M är så spexiga med sina namn på deras nagellack. Den rosa som jag haft innan och har på tånaglarna heter "I'm a saint", medan den Kajsa hade som var svart hette "manhunter", haha passar henne. SKOOOOJA!

Ikväll ska jag och mamma kolla på en dokumentär om Charles Manson. Ni vet, den där fuckade seriemördaren? Det är ganska intressant med dokumentärer om mördare. Jag gillar att få komma innanför deras huvud och försöka förstå hur sjukt dom tänker och tänkte. Haha, jag gillar nog dokumentärer överhuvudtaget har jag kommit på.

Nej, nu blir det ett till lager "love at first sight" och sen ska jag tvinga mami att stänga av skitprogrammet (so you think you can dance).


hejdo

3 kommentarer:

  1. MEN ÄNTLIGEN! Jag som älskar dokumentärer! Varför förstår inte folk dokumentärers storhet?

    SvaraRadera
  2. haha! varför ska alla morsor kolla på skitprogram ):

    SvaraRadera
  3. hahahahhahha /kajsa

    SvaraRadera