onsdag 23 juni 2010

Lista

1. När gick du upp idag?
Strax innan 11.

2. Diamanter eller pärlor?
Diamonds are a girls best friend.

3. Senaste filmen du såg på bio

HAHAHA kommisarie späck. (sov igenom hela, skojar inte)

4. Favorit-TV- program
?
"Glee".

5. Vad åt du till frukost?
Fil, flingor, vindruvor och två mackor med ost.

6. Vad är ditt andranamn?
Johanna Magdalena.

7. Din favoritmat?
Sushi.

8. Vilken mat gillar du inte?
Kött och oliver.

9. Favoritchips?
Röd paprika.

10. Vilken är din favorit-skiva för tillfället?
Mina egna blandskivor, hehe.

11. Vilken bil kör du?
Har inget körkort.

12. Favoritmacka?
Bobskis och min "kycklingmacka".

13. Vilken ringsignal har du på mobilen?
No time for us (akustisk).

14. Vilka är dina favoritkläder?
Vit tröja med svarta ränder och jeansshorts.

15. Om du fick åka vart du ville på semester?
Är ingen utomlandsmänniska. Men kanske Paris, London eller New York. (måste vara med rätt person också)

16. Favoritklädmärke?

Ingen aning?

17. Var vill du dra dig tillbaka?

Stockholm.

18. Favorittid på dagen?

Kvällen/Natten. Utan tvekan!

19. Var är du född?
Karolinska i Stockholm.

20. Vilken är din favoritsport att se på?
Allt som är aik och i verkligheten. Inget på tv, det är lamt.

21. Coca Cola eller Pepsi?
Coca cola zero.

22. Fotboll eller ishockey?
Att titta på? Isf fotboll och i verkligheten!

23. Är du en morronmänniska eller nattuggla?
Nattuggla.

24. Pedikyr eller manikyr?

Manikyr, tack!

25. Några spännande nyheter att berätta för oss?

Jag ska operera näsan!!!

26. Vad ville du bli när du var liten?
Bonde... HAHAHAHAHA!

27. Bästa barndomsminnet?
Shit, kan inte minnas såhär, haha.

28. Varit i Afrika ?
Naaae.

29. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Nej?

30. Varit med om en bilolycka?
NEJ! Är rädd för att jag ska råka ut för en dock.

31. Favoritdag i veckan?

Fredag eller Lördag.

32. Favoritrestaurant?
Ingen aning faktiskt.

33. Favoritblommor?
SYRÉNER!

34. Favorit-snabbmatsrestaurant
MAX!

35. Äger du en cykel?

Aharu, en silvercykel!

36. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Har inget kreditkort.

37. Läggdags?
För sent/tidigt. Beror på hur man väljer att se det, hehe.

38. Senaste personen du delade en middag med?

Mami

39. Vad lyssnar du till just nu?
Mammas telefon som bara ringer och ringer hela tiden, haha.

40. Favorit färg

-host-särstavning-host- svart, hehe

41. Hur många tatueringar har du?

Inga. Får inte tatuera mig någonsin, så länge jag går på min medicin.

42. Har du ätit bullar?

OM JAG HAR ÄTIT BULLAR!?!?!?!?!?!?!?!? (HAHAHAHAHAHA)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar