fredag 26 februari 2010

Tröööööött.

Sitter med extrem tandvärk. Står inte uuuuut. Men jag måste vara vaken ungefär 2 timmar till, för jag ska ta mina cellgifter ikväll, bah. Pratade för övrigt nyss med Micke i telefonen. Det var inte igår man pratade med honom. Snarare ett år sen faktiskt, haha. Han har i alla fall blivit påkörd av en bil när han åkte moppe och jag ville höra hur det var med honom. Tänkte försöka träffa honom nästa gång jag är i Stockholm. Men nu sitter jag och lyssnar på låtar i itunes som jag inte lyssnat på någon gång, så det inte ska se så stört ut, haha. Mår jätteilla och vill egentligen bara sova. Men nejnej, nu måste jag hålla mig vaken. Stör mig något otroligt att jag inte får sova nu när jag faktiskt är trött, haha. Bara att stå ut.

Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar