tisdag 2 februari 2010

Hide and seek,.

Fick sova lite i natt i alla fall. Vaknade lite senare än jag borde ha gjort, men det gjorde ingenting. Gick till lektionen och fick veta att vi skulle hålla på med rörlig bild. Vi skulle komma på idéer och göra synopsis och grejer. Jag och Carina jobbade bra, trots att jag verkligen mår helvete och mest blev tårögd hela tiden. Men det var skönt att vara i skolan och slippa få tänka på det (som att jag inte gjorde det ändå, men mindre än att ligga hemma i sängen och bara tänka).

Mina lärare såg att jag mådde dåligt och tyckte att jag var stark som kom trots att jag mår dålig på fler sätt än än ett.

Efter skolan så åkte jag, Carina, Cissi, Simon och Raimon ner till stan och handlade lite onyttigheter som behövs för tillfället och sen åkte vi hem och la oss och kollade på gamer. Jag somnade efter ett tag och har mått otroligt illa hela kvällen i princip, tack vare allt jag stoppat i mig, haha. Nu ska jag fortsätta vila eller gå till Cissi och prata. Har inte bestämt mig än.

Juste! Jag skulle egentligen åkt till Göteborg i helgen, men så blir inte fallet. Åker till Stockholm istället och super skallen av mig med Kajsa. WOHO! Fullt jävla ös, fucking medvetslös. HAHA! Nejmen nyktert lär det inte bli och bakis som fan lär jag bli. Men det är så det ska vara när det är som det är.

Inte ska du väl dricka ditt hjärta itu? NEJ DET SKA JAG INTE FÖR DET ÄR REDAN ITU. Jag ska dricka det helt igen. PUSSHEJ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar