torsdag 11 februari 2010

Är det konstigt att man undrar?

Är det konstigt att man undrar om det ens kändes?

Sitter i skolan, lyssnar på musik, jobbar på projekt (har dock tagit en alldeles för lång paus, hehe) och är otroligt trött. Har jobbat som ett as idag. Det är illa när jag sitter kvar i skolan och jobbar. Det har nog aldrig hänt förut, faktiskt. Men ah, någon gång ska väl vara den första antar jag, haha. Ska snart gå och städa mitt rum. Carina, Simon och kanske Raimon ska komma och chilla galet på mitt rum ikväll. Ska bli otroligt trevligt, yesyes.

Mamma smsade förut och undrade om jag ville komma till Stockholm på lovet. Blev tvungen att säga nej, då jag är jätteförkyld och har planer som tvingar mig att stanna hemma. Sen har inte Stockholm lov samtidigt som oss heller, så det får bli en annan gång. Har bestämt med Evelina att vi ska åka till Göteborg en dag och sen har jag planerat med Carina att gå ut nästa torsdag. Förfest hemma hos mig, yes indeed, haha.

Nej, nu ska jag försöka jobba lite till, bah. Wish me luck bitches.

puss

1 kommentar: