måndag 1 februari 2010

Inte gjord av sten.

Idag har varit en helt okej dag. Jag var i skolan, försökte vara aktiv så gott som möjligt. Inte lätt när man har så jävla ont i huvudet som jag haft i hundra år nu. Jag gick hem och somnade i alla fall efter skolan. Fick sova någon timme innan jag vaknade och inte kunde somna om. Gick till matsalen och pratade med lite människor. Jag orkade inte så länge, jag har verkligen så ont i huvudet att jag inte kan fokusera på någonting i princip. Meningen var att jag skulle träna ikväll. Men med mitt huvud funkar jag inte.

Jag borde ha en ur funktionskylt runt halsen, så folk förstår att jag verkligen inte fungerar som jag ska. Nu ska jag ta mer värktabletter och försöka bli av med min jävla huvudvärk. För den gör mig sjuk.

Den här listan går på repeat nu för tiden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar