torsdag 25 februari 2010

Mhm.

Sitter i skolan och har ingen aning om vart min grupp befinner sig. Har media/design hela dagen och det är bara socialmänniskor här. ILLA! Förlåt för dålig uppdatering det senaste, men jag har mått skit och mår fortfarande skit. Men jag måste försöka få igång min vardag i alla fall.

Har på mig handledsskydd idag för att min vänstra handled dödar mig. Tantpoäng, yes indeed. Men vad ska jag göra? Dessutom har jag svinont i mina fotleder också. Men jag tar mina mediciner och sådär, så jag förstår inte varför det fuckar. Men så är det i alla fall. Idag är det gulashsoppa till lunch och jag ser lite fram emot det. Jag gillar faktiskt soppa! Jag vill gå på soppdiet, men det är lite svårt, eftersom att jag får maten i skolan och betalar massa pengar för den. Har inte riktigt råd att köpa egen mat OCKSÅ då.

Imorgon blir det utgång i Skövde igen och jag ska försöka övertala mamma att få ha förfest igen, då det gick så bra sist. Annars antar jag att vi förfestar i Tidaholm och sen tar bussen till Skövde. Ah, det ordnar sig helt enkelt. Nu ska jag försöka hitta min grupp igen, hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar