torsdag 4 februari 2010

Tro och tvivel.

Sitter vid datorn hemma hos mamma och har verkligen inget vettigt för mig. Har pratat med mamma om allt och gråtit en skvätt. Det var skönt att få prata med någon som kan ge mig vettiga svar. Mamma är bra på sånt.

Jag har jätteont i mina leder nu igen. Kan bero på att jag minskat mitt kortison. Ska höja cellgifterna, men ska ringa och prata med dom imorgon (det vill säga att mamma ska ringa och prata åt mig, då jag inte kan prata i telefon). Sen klockan 10.15 bär det av till Stockholm. Ska åka buss, men det är bättre än att inte åka alls.

Just nu vill jag mest ta en dusch, klä på mig myskläder och lägga mig i min säng och försöka tänka bort alla jobbiga tankar. Även fast jag vet att jag inte kan det, haha. Försöka går ju alltid.

Nej, nu ska jag i alla fall gå ifrån datorn. Blir com sagt inget vettigt gjort här inte.

Har för övrigt inte med mig datorn till Stockholm, så om ni vill mig något så får ni ringa eller smsa. Pussss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar