måndag 8 februari 2010

Follow me.

Nu är jag hemma i Tidaholm igen. I haven't really missed it. Saknar Kajsa och Stockholm. Lider av extrem separationsångest och vill bara tillbaka. Men jag åker väl snart igen om jag känner mig själv rätt.

Sitter och lyssnar på musik och har tandvärk. Mina visdomständer bråkar med mig och jag bråkar tillbaka. Petar på dom och dricker kallt vatten, haha. Lite dumt kanske, men jag är lite såndär.

Har för övrigt haft en fin helg med Kajsa. I fredags så var vi hemma hos Christian och hans kompis och drack lite. Sen i lördags var vi på heron city och kollade på avatar 3D. Den var så himla fin och jag vill inget mer än att vara en avatar jag också. Så FINAAA! Sen idag så bjöd papi på sushi och chailatte. Sen satt jag på en buss i 4½ timme och kunde inte somna. Sen dog dessutom min ipod efter 2 timmar. Bussresan from hell!

Men nu sitter jag och funderar på om man ska äta något innan man går och lägger sig eller låta bli? Hmm, får se.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar