lördag 3 september 2011

Han älskade henne inte.

Godmorgon. Tog en liten sovmorgon idag, hehe. Eller egentligen inte. Vaknade rätt tidigt men låg och slappade i sängen ett bra tag efter det. Nu sitter jag i köket, lyssnar på Håkan Hellström och väntar på att Jennie, som bor hos oss för tillfället, ska sy ihop mina tights åt mig. Jag är kass på att handsy, haha. Så hon är så gullig och gör det åt mig.
Ikväll är det klassfest och det är vi som håller i den kan man väl säga. Vi har fixat lokalen här i källaren och sådär. Måste dock plockas i ordning bord och sådär. Ser ut som en matsal typ, haha. Finns ingenstans att dansa! Måste åtgärdas dirr!
Ska dock snart fixa mig och gå till stan för att göra några ärenden. Bolaget, ica och apoteket. Det är nämligen simponidag idag. Yay! Har fan behövt den där sprutan länge nu alltså. Men först ska jag hjälpa Emma med sin katt. Den har fått ögoninflammation och jag ska hjälpa henne tvätta rent det lilla monstrets öga, haha.
puss och festa hårt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar