torsdag 22 september 2011

Godnatt.

Nu har jag suttit i flera timmar och pluggat grammatik. Det är inte kul och kommer aldrig att bli kul. Inte nödvändigt heller, enligt mig. Varför ska man veta vad alla grammatiska termer heter, så länge man kan prata och skriva språket? I don't get it. Är i alla fall klar för ikväll. Har skrivit en liten summering på det vi ska kunna som jag ska läsa slaviskt imorgon.
Idag gick jag upp tidigt och ringde sjukhuset för att förnya recept. Sen gick jag upp till Helliden och hälsade på några timmar. Var även med lite på en lektion, tills Moa tröttnade och började gnälla, haha. Då gick vi hem och jag tog det lugnt någon timme tills Fellie kom hem. Sen kom Marcus och laddade över några avsnitt av HIMYM till sin externa hårddisk, jag är så himla snäll ibland! Sen var det snabbt iväg igen för att möta Hampus och gå in till "stan" (snarare centrum, haha) och handla lite. Sen hem igen och efter det bara en himla massa chill med Fellie och Ronnie.
Nu blir det film och bädden för min del. Kan vara bra att vara utvilad imorgon. Godnatt och pusspusspuss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar