söndag 25 september 2011

Party-arty-arty.

Vilken kväll vi hade igår!
Började dricka lite smått här hemma hos oss, medan jag och Fellie gjorde i ordning oss. Kim och Ronnie var också här och hängde. Sen  när vi var klara så åkte vi med Marcus, Veronica, hennes kille och Johan till Skövde. När vi var framme så gick vi hem till Veronicas kompis Katt och började parta på riktigt. Alla blev nog ganska redigt fulla, eftersom att vi spelade någon dricklek som hette 21. Det var askul, haha. Sen vidare till donken och sen husaren. Dansade lite och satt mest på en trappa, med tanke på att jag i princip var nykter vid den tidpunkten. Drack bara vatten och dom andra shottade tequila och drack drinkar. Mådde redan lite illa, så jag tänkte att det var lika bra att låta bli. Sen tog vi bussen hem (efter många om och men kan man säga, haha) och jag åt vegetarisk billys pizza, drack tonvis med vatten och däckade i min säng till how to train your dragon. Bra kväll överlag måste jag säga, haha. Tack för en fin kväll! pusspusspussssssssss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar