fredag 30 september 2011

Time.

Har inte hänt så mycket idag. Eller det känns som att det har hänt hur mycket som helst, men det har det inte. Blev ingen visit till vårdcentralen, då jag trodde att de stängde klockan sju, men i själva verket stängde dom klockan fyra. Hujedamig. Får bli imorgon istället (förhoppningsvis).
Har tvättat. Men eftersom en tant hade sett fel på tvättschemat trodde hon att hon hade tvättid, så vi fick vänta ett tag. Sen att både Fellie och jag är förkylda gjorde inte direkt saken bättre. Har verkligen slöat hela dagen och gjort/ätit mangosalsa. Det var stört gott! Lite starkt bara, men jag måste kanske lära mig äta stark mat någon gång, haha.
Kim har varit här också. Det var trevligt och han var inte riktigt lika dampig som han brukar vara, haha. Vi kollade lite på idol och skrattade åt lite allt möjligt.
I helgen ska alla festa, utom jag. Det känns bra faktiskt. Är inte ens partypepp. Kanske börjar bli gammal? Tänkte kolla på en massa filmer och dricka soppa. Haha, kärringfasoner! Men man behöver tagga ner ibland också.
Fick nyss en såndär akut näsblödning som jag aldrig brukar få längre typ. Betyder det att det börjar bli kallare ute? Kändes som att det var varmare ute idag, men jag vet inte. Uscha!
Nej, nu känner jag att en film och lite sömn kallar. Måste dock läsa ett häfte till svenskan imorgon innan. Hugahuga! Godnatt på er! puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar