tisdag 27 september 2011

Soppa.

Soppa, soppa, soppa och lite snuskshake. Det är vad min diet går ut på. Lite broccoli eller paprika om jag känner att jag blir allt för hungrig. Känner mig dock inte så hungrig eller illamående längre, snarare svag, skakig och trött. Det är priset för en skinny body. Förhoppningsvis så går dom här känslorna över snart också, haha. Har druckit två energidrycker (light såklart) idag och det hjälpte lite för stunden i alla fall. Nu blir det lite soppa och snart idol.
Förresten är Moa hemma nu och är världens mysigaste typ. I helgen fyller även mami år. Då ska vi ut och äta, så då får jag ta en paus från dieten. Känns taskigt att inte följa med bara för att jag inte äter, haha. Får välja något av de nyttigare alternativen. puss på er finisar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar