fredag 24 juni 2011

And there's just no turning back.

Hejpåer. sitter i min säng och är hur pigg som helst, med tanke på att jag sovit i princip hela dagen. Nu är det officiellt midsommar och jag önskar att jag kunde somna här och nu, så jag fick träffa min fina släkt så fort som möjligt! Det är nämligen så att min moster och hennes pojkvän kommer hit från London och mina andra mostrar+respektive och kusin kommer från Stockholm. Jag har verkligen längtat och saknat släkten! Saknat ihjäl mig efter min moster i London, eftersom att hon bodde i Göteborg förut och vi hade våra utgångar from time to time. Nu blir det liksom svårare att träffa henne och jag är ju så flygrädd!
Jag har i alla fall tränat idag igen och körde hårt som fan på magen nu. Tog tre reps extra och körde lite andra övningar också. Har jag inte träningsvärk imorgon blir jag b e s v i k e n !
Imorgon lär det bli hektiskt dock. Ska hinna träna, duscha, tvätta hunden, välja kläder och allt som hör festligheter till! Så det blir upp tidigt, eftersom att allt ska ha gjorts innan 13.30, haha!
Nu ska jag kolla lite på o.c. och sen försöka sova. Wish me luck, haha. puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar