måndag 20 juni 2011

När du strippar och klär av dig är det samma grej.

Tänkte slänga in en inlägg innan jag tar upp min valp i sängen och däckar för natten. Har fått lite klagomål att jag uppdaterar så sällan, så varför inte liksom. Kan ju berätta om min otroligt ovärda utgång igår. Eller ah, det var inte som jag hade tänkt mig i alla fall.

Började med att jag och Fellie åkte till Tidaholm för att först kolla på lägenheten som vi antagligen ska köpa. Blev inte av, då han som har lägenheten hade ärenden att uträtta. Vi gick vidare till Kellett och lämnade lite packning och sådär. När vi gjort det så gick vi till Evelina och började förfesta med henne, Ronnie, en annan Evelina och lite annat folk. Mådde så sjukt illa att jag trodde att jag skulle dö ungefär. Hade bara druckit en liter vatten på dagen. Skippade all mat för att jag tänkte att jag skulle vara lite mindre uppblåst om magen om jag struntade i att äta. Det var en dum tanke och jag ångrar den. Vi gick till pizzerian och jag köpte en sallad som jag åt upp hälften utav. Sen drack vi vidare, men mitt illamående kom och gick under resten av kvällen.
Till slut var det bara jag, Fellie, Evelina och Evelina kvar, så vi bestämde oss för att dra till bryggeriet. Det var väl sådär. Fick dansa av mig lite och prata med snygga människor. Slutade med att jag följde med Kellett och Fellie hem till Kellett och sov. Var så arg och irriterad att jag bara ville däcka och ha morgondag typ. Somnade och höll mig sovande i en halvtimme, sen vaknade jag. Var så förbannad att om jag hade varit en seriefigur hade jag varit helt röd i ansiktet och det hade kommit rök ur öronen och näsan på mig. Låg och chattade med lite folk och hade mest lust att slå ihjäl någon.
När jag väl somnade igen så sov jag tills det var morgon i alla fall. Då var jag inte arg längre, haha. Bara trött. Åkte hem kvart över elva idag för att jag skulle på valpkurs med Moa. Hon var så duktig så! Hon däckade direkt när vi satte oss i bilen (lite innan till och med). Sötmosen!
Nu sitter jag här och är lite småtrött sådär. Tänkte ta upp min valpis och sova med henne i sängen i natt. Mest för att jag inte vill sova ensam. Känner mig lite sådär närhetskrävande för tillfället. Då passar det bra med en valpy.

Så godnatt på er finisar! puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar