fredag 10 juni 2011

Ahmen tjena.

Helt jävla seriöst. Jag är så trött på att bo hemma att det finns inte. Jag bryter ihop snart! Hur mycket jag än städar, tvättar och plockar ur/i diskmaskinen, så finns det alltid lika mycket kvar. Jag orkar inte bo i ett hellhole. Det ser ut som fan och INGEN gör någonting åt det, förutom jag. Jag plockar ur och i diskmaskinen, säger att det är smutsigt i diskmaskinen, inte fan ställer folk faktiskt IN i diskmaskinen när dom använt något. Nej, dom ställer det på diskbänken. Eftersom att jag vill visa hur mycket dom faktiskt skitar ner, så ställer jag bara in mina saker och låter deras saker stå. Ingen gör någonting åt det, så jag får ta hand om det ändå till slut för att jag inte orkar stå ut med att det ser ut som ett råttbo. Jag slänger in tvättmaskin efter tvättmaskin. lägger kläderna i tvättkorgen. Tre minuter senare har någon kastat kläder och handdukar på golvet igen. JAG BLIR SKOGSTOKIG! JAG ORKAR INTE HA DET SÅHÄR! JAG VILL BARA FLYTTA HÄRIFRÅN NU. SÅ JÄÄÄVLA TRÖTT PÅ ATT STÄDA OCH PLOCKA HELA TIDEN, MEN INGEN ANNAN ENGAGERAR SIG ETT JÄVLA SKIT. Funderar på att skriva mig på lägenheten även fast jag inte fått svar från försäkringskassan och komvux än. Jag orkar inte bo här. Det tär på mig psykiskt för mycket. Jag står helt enkelt inte ut. Jag vill flytta nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar