lördag 11 juni 2011

At least I'm trying!

Jag försöker hålla bloggen vid liv och lägger upp ovärda inlägg då och då. Är ni nöjda eller är det bättre att jag uppdaterar när det faktiskt händer någonting i mitt liv? Haha!
Håller på att laga mat. Sojakorv, fullkornspasta och äggstanning in i ugnen. Asgott! Medan jag väntar på att det ska bli klart ligger jag i sängen och kollar på glee. Finns få serier som roar mig så mycket som glee (även fast det blivit sämre. Säsong ett är helt klart bäst!). Man kanske skulle ta och se om O.C. nu när alla värda serier har säsongsuppehåll. Fast å andra sidan börjar true blood snart igen. LÄNGTAR! Sen i vinter kommer misfits tillbaka också. Åh! Jag är en sån seriehora, haha!
Inatt hade jag jätteroligt, men jag tänker inte berätta vad jag gjorde! Om ni är nyfikna får ni fråga så KANSKE jag berättar, höhö. Man kan ju inte avslöja allt här i bloggen liksom. Då har man ju inget att prata om i verkliga livet sen. Eller nåt. Haha!
Ska nog fortsätta glee nu och sluta skriva. För det här inlägget blev ju så SJUKT intressant! Eller hur!? Nä. Men ni läser ändå. puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar