lördag 15 januari 2011

Städat rummet.

Har nyss städat mitt rum! Det enda som saknas är att det ska dammsuga, men det betalar jag någon för att göra. Hatar så jävla mycket att dammsuga, hehe. Sitter och njuter av synen av mitt nystädade rum. Det har inte varit såhär städat på flera månader! Det har inte varit jättestökigt, men tillräckligt för att det ska vara jobbigt att gå igenom det, haha. Nu lyssnar jag på musik och bara njuuuter! Får se hur länge jag lyckas hålla det såhär, ehe. Behöver för övrigt köpa galgar! Jag får hänga massor av kläder på samma galgar för att det ska få plats. Har shoppat galet mycket på senaste tiden. Försöker väl fylla någon slags tomhet inom mig. Jag saknar så himla mycket att kramas med mina fina vänner. Feel free att komma och hälsa på mig på mitt lilla slott. Blir förmodligen utgång ikväll. Jag hoppas det i alla fall. Vore trevligt.

Snart ska jag gå upp och kolla på fight club. Kanske borde göra mig lite smått i ordning också. Går runt i tights och en stor svart tröja jag köpte igår. Den har nog fortfarande lappen kvar, haha! Jag är sämst på att klippa bort såna. Jaja, nu ska jag gå upp. pussi!

1 kommentar:

  1. tokstädade här också, dammsög övervåning, entre´plan och tvättstugan, skurade hela övervåningen, trappan, hallen och köket, sen tröttnade jag :)

    SvaraRadera