onsdag 26 januari 2011

Ge mig en pistol så jag kan rädda hela världen.

Shit vad jag är trött. Somnade inte förrän efter tre och har haft en händelserik och produktiv dag idag. Först vaknade jag av larmet klockan 07.17 och stängde av det, somnade om och väntade på att pappa skulle ringa. Det gjorde han inte. Vaknade av mig själv klockan 07.55!!! Fattar ni att jag vaknade utan larm. Har nog aldrig hänt tidigare. Pappa ringer alltid och väcker mig 07.20 i vanliga fall. Jag vaknar inte annars. Sen kastade jag mig ur sängen för att hinna äta frukost och sånt där också. Kom bara typ fem minuter sent. Woho! På onsdagar har vi bara två lektioner, så det är rätt chill i alla fall. Sen efter skolan och lunchen så gick nästan alla ner till stan. Först polisstationen och hämtade ut Kajsas leg som hon tappade sist hon var här. Tog sin lilla tid, då hon som visste vart allt låg var sjuk. Efter det så gick vi till apoteket och jag hämtade ut medicin och såntdär. Till sist begav vi oss till Meddo och solade lite. Fick liiite färg och blev lite fräknig. Sen köpte jag en trisslott till Markus för han hade glömt sitt leg, haha langarN. Sen gick vi i all världens fart tillbaka för att det är verkligen svinkallt ute. Dessutom hade vi ju legat i solarier och stekt oss och varit varma innan. Efter det blev det dusch och smörja in sig. Ta bort nagellack. Måla nytt nagellack. Kolla på film medan jag låg på spikmatta. Har haft så galet ont i ryggen på senaste tiden. That sucks. Men ja spikmattan hjälper lite i alla fall. Nu har jag ätit lite fil och ska snart kanske följa med lite people upp och kolla på film. Får se om jag pallar och om det är någon bra film. Annars fortsätter jag kolla på Nowhere boy och tar en liten nap. Behövs, då jag är helt jävla död nu, haha.

Imorgon åker jag till Skövde och på fredag ska jag först på begravning och sen till Göteborg för att festa järnet med Kajsababy som kommer ner från Stockholm. Kommer inte ha med mig datorn, men iphonen, så vill ni någon i helgen får ni mezza eller facebooka. puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar