tisdag 18 januari 2011

Something strange happened.

Har städat helt galet mycket idag. Hela eftermiddagen har gått åt till att städa hela min våning på slottet, nästan. Började med att jag dammsög toaletten, hallen och mitt rum. Sen fortsatte jag med hallen utanför våran egna hall. Trappan ner till hallen utanför köket, sen köket och även en liten del av hallen i den andra delen av våran våning, där jag aldrig ens är, haha. Sen började jag svabba. Helt ärligt så kände jag mig helt rofylld i hela kroppen. Världens tönt, jag vet, men jag har ingen vettig förklaring. Bara fortsatte svabba och älskade det. Sen diskade jag all disk som stog i köket och torkade av spisen, diskbänken och borden. Sen städade jag toaletten och handfatet och sen fortsatte jag in i duschen. Duschade av alla väggar och hela golvet och allting. Till och med duschdraperiet. Sen till det äckligaste av allt. Rengjorde avloppet i duschen. Så mycket äckel! Handskar på hela tiden och bara slängde allting i en soppåse och knöt ihop direkt. Fan vad äckligt det blir! Nu är allting i alla fall helt skinande rent. Känner mig lagom manisk och skulle egentligen vilja typ börja tvätta fönster eller något. Jävla ryck man får ibland alltså.

3 kommentarer:

  1. bra, då kan ju du tömma avloppet i duschen när vi bor tillsammans för om jag ens skulle försöka mig på det skulle jag behöva bli inlagt på psyket på livstid :)

    SvaraRadera
  2. vad duktig du är. puss pärlan, flyttar hem i helgen!

    SvaraRadera