söndag 9 januari 2011

Mår inte så bra.

Jag känner mig som skit. Jag känner mig tjockast och äckligast i världen. Kollar mig i spegeln och tycker mest jag ser ut som en tjock gubbe. Faaan! Jag vet inte vad som är rätt eller fel längre. Vet bara att jag ser ut som ett jävla fetto. En tjock hansonbroder ser jag ut som. Ni vet dom där som sjöng mm-bop. En hemlig, tjock broder som inte fick vara med i bandet. Jag måste få större tuttar och mindre mage, så jag ser ut som en kvinna igen. Så jag slipper min feta kagge. döööööööööööööööööööööööö

2 kommentarer:

  1. Jag känner mig exakt likadan. Fyfan.
    Vågen dödar mig, och spegelbilden likaså. BÖÖÖH, döö.
    Du är läcker i mina ögon dock, bara såru vet.

    SvaraRadera
  2. går det inte att göra något åt det då? såklart det gör :)

    SvaraRadera