söndag 16 januari 2011

Blåmärken och poker.

Idag har jag väl mått som jag förtjänar antar jag. Dock inte så farligt dåligt, hehe. Jag har dock superont i knäna, eftersom att jag ramlade ner för en trappa igår. Trodde trappstegen var slut, men icke. Så föll jag rakt ner på knäna. Aj. Åkte till Zebbe och spelade poker. Ehrm, vi ska inte ens prata om hur dåligt jag spelade, haha. Men helt seriöst, har inte spelat på flera år och dessutom var jag inte nykter, om man säger så. Vi åkte och alla utom jag åt pizza. Pizzagubbarna ställde fram en tallrik pommes till mig, men jag fick bara typ tre stycken, eftersom att alla SLÄNGDE sig på tallriken och la på deras köttiga pizzor. TACK! Haha, ne jag brydde mig inte direkt. I do not need any more fat on this body! Dagen har spenderats i sängen, kollandes på misfits. Har redan sett alla avsnitt, men dom kan man se om ett par gånger. Speciellt eftersom att det är såna hunkar med i den! Yum! Sen gick jag en liten promenix ner till ica och handlade lite. Pratade lite med papi också. Nu tänkte jag kolla klart på misfits och sen äta någon middag. puss på er och hoppas ni hade en lika awesome kväll som jag och mina vänner igår. Skrattade så galet mycket hela kvällen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar