söndag 24 oktober 2010

Standing in the light of your halo.

Sitter och chillar galet. Pratade nyss med Kajsa och som det ser ut nu så blir det en liten tripp till Stockholmis på höstlovet. Förhoppningsvis så kan jag vara med och fira hennes födelsedag. Jag har redan bestämt vad hon ska få. Får sätta planen i verket bara, haha. Kan dock inte skriva vad det blir, eftersom att jag vet att hon flitigt läser min blogg (pussbaby). Min näsa börjar läka ihop ordentligt nu tror jag. Det stramar somfan och kliar liksom inuti näsväggen, haha. Svårt att förklara och antagligen lika svårt att förstå, men i alla fall. Imorgon börjar skolan ordentligt på riktigt igen. Fast bara för en vecka, sen är det ju höstlov, haha. Men jag ska i alla fall börja gå. Gick dock redan i fredags lite smått, eftersom att jag blev lite smådålig under dagen. Spenderat helgen hos mamma och förstått att jag är mästerkock. Jag är så sjukt duktig på att slänga ihop mat. Idag gjorde jag krämig räkpasta alldeles själv. Blev superdupergott! Har dock insett hur jobbigt det är att skala ett halvt kilo räkor och att det tar sin lilla tid, haha.

Nej nu ska jag chilla vidare och så får vi se vad som händer imorgon. pussis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar