söndag 10 oktober 2010

The pictures in his mind arose.

Förlåt för dålig uppdatering. Men bakfyllan har tagit över idag. Har mest sovit och kollat på serier idag. Mysigt värre. Mindre mysigt är det med huvudvärk och illamående. Hade gärna skippat det, haha. Men gårkvällen var trevlig i alla fall! Jag, Olivia, Markus och Spetz var ute och drack i feststaden Skövde (lol, get the irony). Dansade, shottade och letade efter bankkort, haha. Galet! Going out with a boom, kan man väl kalla det. Nu blir det ett par vita helger känner jag.

Imorgon måste jag åka till Tidaholm för att städa, packa lite och snacka lite skit med grabbarna, haha. Sen åker jag tillbaka till Skövde för att på måndag läggas in på sjukhuset och opereras. Pappa kommer på måndag också. Åh min fina pappa vad jag saknar honom. Han är i Polen just nu, haha. Men vi ses ju om typ någon dag bara.

Nu är det dags för mig att fortsätta kolla på serier, haha. Inget liv kanske man kan kalla det också. puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar