fredag 22 oktober 2010

River en vacker dröm.

Ligger och lyssnar på Håkans nya album som jag tycker är helt okej. Finns några låtar som är ren kärlek, men inte alla. Så är det väl dock med alla album i och för sig, haha. Jag borde börja packa lite. LITE! Jag får verkligen inte överpacka som jag brukar. Men jag skulle behöva tvätta, men orkar inte bära massa extra kläder och skit. Tar med mig något par strumpbyxor, mjukisbyxor, någon sovtröja, något linne och sen shortsen. Det borde räcka i alla fall.

Har mått otroligt dåligt idag. Var dock i skolan ändå och jobbade lite smått. Känner mig jättekrasslig och ska åka hem till mami över helgen för att äta lite grön ärtsoppa, bröd och chilla med datorn och serier. Woho!

Nu orkar jag inte skriva mer för jag har galet ont i handleden och tummen. Blä.

pusssssss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar