onsdag 20 oktober 2010

No more pipes in the nose, haha.

Har nyss varit på sjukhuset och plockat ut rören ur näsan. Det gjorde lite ont, för stygnet satt typ ashårt och rören var både längre och grövre än jag trodde. Men nu är dom ute och jag kan ÄNTLIGEN andas med näsan igen. Det är fortfarande lite ömt efter operationen och sådär, men det ska väl gå över det med. Jag måste dock fortfarande vara försiktig med näsan. Inte typ trycka för hårt på den eller få något slag på den eller liknande, eftersom att den inte är helt läkt än. Men det gör inte ont i näsan längre och idag kunde jag rengöra den ordentligt och få ut allt äckligt snor och krafs i den, haha. Känner mig otroligt mycket fräshare efter att ha sköljt igenom hela näsan med sårtvättgrejsimojs. Nu ska jag strax gå ner och handla lite så jag kan göra mig en liten lunch, hehe. Korv, ägg och bröd blir det nog. Något litet och lätt (och lättuggat). Tänderna gör fortfarande galet ont from time to time och mina leder bråkar med mig som dom inte gjort på mycket länge. Så värktabletterna är fortfarande ett måste.

puss på er finisar

1 kommentar: