onsdag 7 oktober 2009

You can't stop the tears that ain't coming.

Jag är fullt medveten om att jag borde sova, men jag kan inte. Det snurrar för många tankar i min hjärna och det känns som att jag inte har någon att dela dom med. Dom får ligga inbäddade lite till. Jag var hos tandläkaren idag och lagade en tand. Jag är livrädd för tandläkare och livrädd för sprutor. Fint att man då blir utsatt för båda delarna på en och samma gång, haha. Men det gick bra. Jag låg där och andades lustgas och mådde finfint. Somnade även till lite då och då. Träffade även Monica idag och det behövdes. En fin, lång Monicakram! Hon satt och höll mina händer när tandläkaren höll på i munnen på mig. Trygghet på högsta nivå. Sen när tandläkaren hade lagat klart så åkte jag hem och sov. Har varit lite groggy hela dagen pga lustgasen. Men det är det värt. Nu sitter jag i Tidaholm och tänker på får i pizzakällare, närhet, känslor, familjen och sådär. Fåren i källaren kan jag förklara så fint som att jag läste en artikel om att en pizzeria här i Tidaholm hade förvarat tre får i källaren, tillsammans med färskvaror och slaktvaror. Det är helt sjukt och jag är glad att jag inte ätit där. Närhet, känslor och familjen är djupare. Det är sånt där som är svårt att skriva och prata om. Jag är kluven till allt när det gäller det. Jag vill se klart och vill veta vad jag vill. Men så enkelt är det inte. Jag får det aldrig enkelt.

Nu tänkte jag att jag skulle försöka få igång ett avsnitt av house och somna till. Imorgon går jag bara till 12 och tänkte försöka övertala Emma att gå ner med mig till staden. Men jag har såklart glömt varför jag ska gå ner, haha. Typiskt mig. Hoppas det kommer tillbaka. Annars så är en promenad aldrig fel. Jag vill gå ner i viiiiiikt. Over and out, TJOCKIZMIJA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar