söndag 4 oktober 2009

Reumatism?

Jag har så sjukt ont i mina leder. Armbågen blev ju inflammerad för ca. en vecka sen och sen har jag haft ont i lite leder, fast inte riktigt inflammerat liksom. Nu har jag fått en riktig inflammation i ankeln också. Jag är så sjukt rädd att jag ska ha fått reumatism. Har jag det så är det mer lockande att dö. Jag har ju sett hur dålig mamma har varit och hur ont hon haft. Nej, fyfan. Jag orkar inte med det. Jag orkar inte att min kropp totalt lägger av just nu. Jag är sjuk mest hela tiden och mitt psyke orkar inte med det. Jag vill inte ligga och sova, för att jag inte orkar något annat och jag vill umgås med människor och göra saker. Mitt immunförsvar verkar ha övergett mig. Lämnat mig ensam kvar att lida. Jag förstår inte varför jag mår så sjukt dåligt. Jag vill bara må bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar