fredag 16 oktober 2009

Nothing's right, I'm torn

Jag är så sjukt kluven inför alltalltallt. Jag vet inte in eller ut. Jag vill bara ligga i min säng, stirra i taket och reda ut allt i huvudet. Jag vet inte riktigt vad jag vill när det gäller något alls. Behöver komma iväg till Stockholm inom en snar framtid (höstlovethöstlovethöstlovet) och bara få vara. Bara ligga bredvid någon vän och prata om allt och ingenting. Bara ligga och skratta så det gör ont och vara skabbiga. Tänk vad fint livet vore om man bodde närmare sina närmaste. Åh, gud det gör så ont att nåt så nära, kan va så långt bort. Ikväll ska i alla fall jag, Isabella, Markus, Emma och Cissi beställa pizza med hemkörning. Det ska bli mysigt att bara sitta med mina fina vänner här och äta pizza, prata och skratta. Imorgon åker jag antagligen till Skövde och mamma. Ska till sjukhuset på måndag och mitt busskort går ut imorgon. Bah. Villintevillintevillinte. Men är faktiskt illa tvungen. Bara att bita ihop och ta mitt pick och pack och åka.

Nu ska jag lägga mig och läsa lite ur Vi som aldrig sa hora av Ronnie Sandahl. Han är finfin han. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar