söndag 25 oktober 2009

Fuckelifuckfuck

Kul att min musklickare börjat fucka. Jag dör.

Idag pratade jag och mina mostrar om vad som händer med alla ens communitysidor när man dör. Det är ju ingen som tar bort dom, liksom? Dom bara ligger där, år efter år och t.ex. påminner folk om ens födelsedag och sådär. Seriöst, jag blev lite rädd. Tänk om man skulle dö en dag och allt finns kvar. Ens facebook, ens bloggar och sådär. Visst, jag skulle inte vilja att någon tog bort mina bloggar, men typ låsa upp min lösenordsskyddade blogg och ta bort min facebook. Meddela folk att jag liksom inte finns längre. Men vem ska göra det? Vem ska man ge sitt lösenord till? Vem kan man lita på när det gäller det? Jag känner mig otroligt förvirrad och rädd över det, faktiskt. Jag får typ lust att skriva upp mina lösenord till alla communitys och låsa in i ett skåp som någon får nyckeln till när jag dör, eller liknande. Haha, jag kanske är fjantig som ens bryr mig. Men sån är jag.

Jag stör mig något OTROLIGT på att min musklickare laggar. DÖÖÖÖÖÖ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar