söndag 11 oktober 2009

I don't want to break your heart, I just want a brand new start.

Helgen var sådär. Orkar faktiskt inte skriva om den. Men nu är jag i alla fall hemma och ligger i min säng med enorma menssmärtor. Värmekudde på magen och datorn också. Har inte tagit någon värktablett idag för att mami konstaterade att jag tar så mycket värktabletter yadayada. Påstod att jag var beroende av dom osv. Så nu har jag gått hela dagen och haft svinont, endast för att bevisa att hon har fel. Om det var bra kan diskuteras. Har brustit ut i gråt för att jag haft såna enorma smärtor.
Jaja, till vettigare saker nu. Jag SKA till skolan imorgon. Även om jag har ont. Enda anledningen att stanna hemma skulle vara att jag antingen spyr eller svimmar. Har profilvecka nu, vilket betyder att jag har en vanlig skoldag (imorgon) och resten av veckan media/design. Vi ska ha layout och bli klara med våra reportage nu tills på fredag. Har fortfarande inte fotat, det är dumtdumtdumt. Får ta tag i det där antingen ikväll eller imorgon. Lär inte orka idag. Det är inget bra ljus osv.
Nu vill jag bara äta upp mina stuvade makaroner, kolla på factory girl (som jag inte har, bufuckinghu) och chilla järnet. Åh, det hade varit fint. Istället ligger jag och haar ångest över livet. WOHO! Kan man inte få en paus från äckelångesten?
Okej, skola imorgon iaf. LYCKA TILL NU!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar