måndag 14 november 2011

Sick.

Har mått SÄMST idag. Insåg när jag vaknade imorse att jag glömt att ta mitt långtidsverkande insulin, vilket kan göra mig jättesjuk. Akutsjuk. Åka ambulanssjuk. Tog insulin och somnade om. Mådde illa och trodde jag skulle spy. Vaknade igen och kände mig bättre. Utmattad, men bättre. Sånt här tar på kroppen, så vi kan väl säga att jag sovit mestadels av dagen. Somnade runt 20-tiden igår och vaknade vid kanske 14-tiden idag. Det säger en del hur trött min kropp faktiskt varit. Nu mår jag bra dock och jag behöver nya ampuller till min nya penna som har ett minne, så man kan kolla om man tagit insulinet eller inte. Jaja, jag är fortfarande seg och trött efter den här dagen, så jag ska fortsätta slacka, kolla på tv och sen sova. puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar