tisdag 1 november 2011

Godmorgon.

Det är lov och jag är redan vaken. Varför? Jo, för att jag ska till sjukhuset. Åkte till Skövde och mami igår och har sovit här. Fellie har åkt till sin mamma i Bollnäs och jag har ingen större lust att spendera lovet ensam i våran lägenhet, utan Fellie och utan Moa. Så nu stannar jag här några nätter, sen tar jag min packning och min hund och åker hem på torsdag eller fredag. Men nu sitter jag i ordninggjord och ska strax gå ner till bussen och åka till sjukhuset. Jätteparty! Speciellt den där delen med att bli av med 300kr. Jippie! Har det redan snålt som fan den här månaden för att över 800kr gick till Moas försäkring. Hade jag inte riktigt räknat med, men ah. Shit happens. Så nu lever jag på mina pengar från mitt sparkonto. Känns sådär. Men nu ska jag soppdieta lite när jag är här. Försöka komma ut och gå lite också (om det inte regnar, för då rinner typ mitt röda hår bort lol). pusshej från morgontröttaste i kommun!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar