onsdag 3 augusti 2011

Packningshysteri.

Håller på att packa. Det är för det första så sjukt tråkigt att jag nästan somnar och för det andra så är det ett oändligt jobb! Känner hur allting bara blir till högar och det var det ju redan innan. Blir TOKIG! Vill ha ut grejerna nununu!
Känner bara att jag vill att någon ska packa åt mig, så jag slipper den här skiten, haha. Vet inte hur man packar heller. Hur man liksom organiserar på bästa sätt och BLABLABLA! Orkar inte. Funderar på att lägga mig och sova istället. Det skulle kännas med produktivt än att packa. Fyfan. Men jag flyttar imorgon och det måste göras idag. Går inte att skjuta upp längre. Ska bli skönt att ha allting uppackat sen så att man slipper leta efter allting hela tiden, haha!
Nu tillbaka till helvetet. pusspåer hoppas ni gör något roligare.

1 kommentar: