tisdag 2 augusti 2011

I'm still alive.

Ligger framför min nya golvfläkt, som är så stark att den blåser orkanvindar, och äter nektarin. Livet är gött, världen är stor. Här sitter vi, jag och min eeh, hund? Haha, nä. Men är nyhemkommen från rusta och har köpt en ny fläkt, då min bror köpte min bordsfläkt för 100kr igår. Har inte kunnat sova för det var så varmt i natt, haha. Moa tycker att fläkten är lite för stark dock. Men hon får väl vänja sig! Köpte flyttkartonger också. När ska man packa ihop sitt liv egentligen? Det känns lite tragiskt liksom. Plocka ner allt i kartonger och bara starta om. Ska i och för sig bli otroligt skönt att få ett eget ställe att ha. Eller ja, jag och Fellie. Men det kan inte bli värre än det är nu, haha. Någon som är frivillig att packa ihop mitt liv förresten? Det får ni gärna!
Nu ska jag börja packa tror jag. Om jag orkar, haha. puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar