måndag 22 augusti 2011

Every me and every you.

Sitter i vardagsrummet på ena sidan soffan och har Fellie och Moa på andra sidan. Borde känna mig tröttare, men kokar ägg istället. Känner mig så irriterad på mig själv för att jag tappar tron på mig själv. Tror att jag kommer misslyckas med skolan igen. Vet inte hur jag känner inför att läsa i (minst) tre år till för att få ett slutbetyg så att jag kan läsa vidare ÄNNU MER sen. Jag är så trött på skolan att jag kräks. Jag är så trött på allt tvång och alla måsten. Jag behöver dom, men orkar inte med dom. Känner sån jävla press. Sen tror jag att ingen tror på mig. Ingen tror att jag kommer klara det här, så hur skulle jag själv kunna tro det? Åh, bloggspya typ. Kul att läsa. Eller inte. Lägger ner nu. Godnatt (fast jag går och äter en äggmacka istället).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar