lördag 26 februari 2011

Sömnlös i självdö.

Ligger och är inte ens lite trött, i min inte alltför bekväma säng hos mami i Skövde. Var bjuden på fest ikväll, min vän har fyllt 18, men jag är fortfarande lite sjuk, så det blir en vit helg för mig. Första på länge, kanske. Jaja, jag har ont i leder och hostar lite för mycket för att kunna slappna av. Höll på att somna förut, men nej. Det gick inte. Ligger istället och skypear och halvkollar på serier. Självklart är det värsta festavsnittet på glee, så man blir galet sugen på partie, men nej... Vet inte om man borde kolla alla serier eller spara några tills man är tillbaka på slottet. Fast nä. Där kan man i alla fall gå till folk och prata, när man inte kan sova. Har ont i magen också. Uscha. Lite mer serier tror jag nu. pussi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar