onsdag 2 februari 2011

Jag vet vilken dy hon varit i.

What a day! Vaknade i tid i morse och var i skolan hela dagen. Var stört trött, men jag var där och aktiv på lektionerna i alla fall. Slutade klockan tolv, så det var inte så jobbigt ändå, haha. Sen gick vi ner på stan och handlade lite grejer på lindex, gick och solade lite, fikade, handlade vi lite på ica, mötte sedan upp Mandas pojkvän, lämnade trejjs vid bussen och begav oss sedan hem mot vårat slott. Nu har jag duschat av mig solarielukten och läst lite bloggar. Ska strax kolla lite på film med människorna här. Blir antagligen någon skräckis, vilket jag är lite nervös över. Blir alltid så nojig och rädd för allting när jag sett skräckfilmer, haha. Men jag klarar det förhoppningsvis.

Just nu sitter jag dock och lyssnar på Håkan Hellström och känner hur hjärtat slår lite extra hårt och vill så gärna se Håkan live inom en snar framtid! Han är så mysig att jag dör lite!

Ha en fin kväll. puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar